نمایه نویسندگان

آ

  • آهنگران، جعفر تأثیر سرمایۀ رابطه‏‌ای ادراک‏‌شده در وفاداری بازدیدکننده (مطالعۀ موردی بازدیدکنندگان موزۀ ملی ایران) [دوره 6، شماره 11، 1400، صفحه 43-60]

ا

  • احسانی، امیر نظام حقوقی حاکم بر نظارت بر اماکن گردشگری در حقوق ایران [دوره 6، شماره 11، 1400، صفحه 1-18]
  • اخلاقی، محمدرضا راهکارهایی برای توسعۀ عدالت‌محور و اصلاح پراکنش زیرساخت‌ها و تأسیسات گردشگری در ایران [دوره 6، شماره 12، 1400، صفحه 1-19]
  • اربابی، حسین راهکارهایی برای توسعۀ عدالت‌محور و اصلاح پراکنش زیرساخت‌ها و تأسیسات گردشگری در ایران [دوره 6، شماره 12، 1400، صفحه 1-19]
  • اسماعیلی مهیاری، مصطفی مرور کتاب سنجی بر پژوهش های گردشگری هوشمند [دوره 6، شماره 12، 1400، صفحه 21-35]
  • اسمعیلی، فضل‌اله تأثیرات اقتصادی گردشگری خانه‌های دوم در روستاهای هدف گردشگری موردمطالعه: روستای توشن گرگان [دوره 6، شماره 11، 1400، صفحه 129-139]
  • امیریان، سهراب تحلیل ابعاد پایداری گردشگری در شهرستان پاوه [دوره 6، شماره 12، 1400، صفحه 95-106]
  • امینی کرج آباد، مهسا عوامل مؤثر بر ارتقای کیفیت خدمات گردشگری و نقش آن در وفاداری مشتریان هتل پرسپولیس شیراز [دوره 6، شماره 11، 1400، صفحه 19-30]
  • ایرانی، حمیدرضا مرور کتاب سنجی بر پژوهش های گردشگری هوشمند [دوره 6، شماره 12، 1400، صفحه 21-35]

ب

  • بهبودی، امید بررسی تاثیر ارزش ویژه برند برقصد بازدید گردشگران،‌ تحلیل نقش نگرش به برند و عملکرد برند در صنعت گردشگری لوکس (مورد مطالعه : دهکده توریستی نمک آبرود) [دوره 6، شماره 12، 1400، صفحه 53-73]
  • بیدخوری، علیرضا سناریونویسی در گردشگری پزشکی کلان‏‌شهر مشهد با تأکید بر گردشگری مذهبی [دوره 6، شماره 11، 1400، صفحه 141-154]

پ

  • پورنگ، علی بررسی تاثیر ارزش ویژه برند برقصد بازدید گردشگران،‌ تحلیل نقش نگرش به برند و عملکرد برند در صنعت گردشگری لوکس (مورد مطالعه : دهکده توریستی نمک آبرود) [دوره 6، شماره 12، 1400، صفحه 53-73]

ج

  • جاویدیان، عباس بررسی نقش عوامل مؤثر بر گردشگری مذهبی در توسعه کارآفرینی شهر شیراز [دوره 6، شماره 11، 1400، صفحه 31-42]
  • جهانیان، منوچهر عوامل مؤثر بر افزایش رضایت گردشگران از اقامتگاه‌‏های بوم‌‏گردی مورد مطالعه: اقامتگاه‏‌های بوم‌‏گردی شهرستان دماوند [دوره 6، شماره 11، 1400، صفحه 155-172]

ح

  • حاصلی، جاسم تأثیر سرمایۀ رابطه‏‌ای ادراک‏‌شده در وفاداری بازدیدکننده (مطالعۀ موردی بازدیدکنندگان موزۀ ملی ایران) [دوره 6، شماره 11، 1400، صفحه 43-60]
  • حسنی، الیکا تحلیل محتوای مقالات منتشرشده با محوریت موضوع همه‌گیری ویروس کرونا و گردشگری مورد مطالعه: پنج نشریۀ اول گردشگری در جهان [دوره 6، شماره 11، 1400، صفحه 77-89]
  • حسینی، سید علی راهکارهایی برای توسعۀ عدالت‌محور و اصلاح پراکنش زیرساخت‌ها و تأسیسات گردشگری در ایران [دوره 6، شماره 12، 1400، صفحه 1-19]
  • حسینی، سید مجید شناسایی چالش های مدیریت اوقات فراغت ورزشی در بحران کووید- 19 [دوره 6، شماره 12، 1400، صفحه 123-141]
  • حقیقی، محمد طراحی و تبیین مدل ادامۀ حیات و تقویت برند هتل با رویکرد توسعۀ صنعت گردشگری (مطالعۀ موردی: هتل‏‌های منتخب چهارستاره و پنج‌‏ستارۀ شهر مشهد) [دوره 6، شماره 12، 1400، صفحه 143-168]

خ

  • خداداد، مهدی تأثیرات اقتصادی گردشگری خانه‌های دوم در روستاهای هدف گردشگری موردمطالعه: روستای توشن گرگان [دوره 6، شماره 11، 1400، صفحه 129-139]
  • خسروی، ابوالفضل تأثیر شخصیت برند در جذابیت برند کارفرما با میانجی‏گری احساس و اعتماد مورد پیمایش: هتل‏های گردشگری شرکت ملی نفت [دوره 6، شماره 12، 1400، صفحه 169-183]
  • خوشبین، تکتم سناریونویسی در گردشگری پزشکی کلان‏‌شهر مشهد با تأکید بر گردشگری مذهبی [دوره 6، شماره 11، 1400، صفحه 141-154]

د

  • دانشمند، بهناز طراحی و تبیین مدل ادامۀ حیات و تقویت برند هتل با رویکرد توسعۀ صنعت گردشگری (مطالعۀ موردی: هتل‏‌های منتخب چهارستاره و پنج‌‏ستارۀ شهر مشهد) [دوره 6، شماره 12، 1400، صفحه 143-168]

ر

  • رحمان پور، عادل شناسایی چالش های مدیریت اوقات فراغت ورزشی در بحران کووید- 19 [دوره 6، شماره 12، 1400، صفحه 123-141]

ز

  • زحمتکش سردوراهی، مهدیه عوامل مؤثر بر ارتقای کیفیت خدمات گردشگری و نقش آن در وفاداری مشتریان هتل پرسپولیس شیراز [دوره 6، شماره 11، 1400، صفحه 19-30]

س

  • سجادی راد، هادی راهکارهایی برای توسعۀ عدالت‌محور و اصلاح پراکنش زیرساخت‌ها و تأسیسات گردشگری در ایران [دوره 6، شماره 12، 1400، صفحه 1-19]
  • سیادتان، محمد عوامل مؤثر بر ارتقای کیفیت خدمات گردشگری و نقش آن در وفاداری مشتریان هتل پرسپولیس شیراز [دوره 6، شماره 11، 1400، صفحه 19-30]

ش

  • شایق، امیرحسین بررسی عوامل مرتبط با توسعۀ کارآفرینی در نوآوری گردشگری سلامت روستایی مورد مطالعه: روستای قلات [دوره 6، شماره 11، 1400، صفحه 91-99]
  • شجاعی باغینی، گلنار طراحی و تبیین مدل ادامۀ حیات و تقویت برند هتل با رویکرد توسعۀ صنعت گردشگری (مطالعۀ موردی: هتل‏‌های منتخب چهارستاره و پنج‌‏ستارۀ شهر مشهد) [دوره 6، شماره 12، 1400، صفحه 143-168]
  • شهبازی، میثم تأثیر شخصیت برند در جذابیت برند کارفرما با میانجی‏گری احساس و اعتماد مورد پیمایش: هتل‏های گردشگری شرکت ملی نفت [دوره 6، شماره 12، 1400، صفحه 169-183]
  • شهرابی فراهانی، مهدیه نقش بازدید مذهبی مجازی بر تاب‌آوری در دوران کرونا [دوره 6، شماره 12، 1400، صفحه 107-121]
  • شیرزادی، طاهره اثر رضایتمندی گردشگران بر وفاداری به برند مقصد گردشگری با استفاده از متغیر میانجی رضایت گردشگران تجاری در جهان پساکرونا (گردشگران شرق آسیا) [دوره 6، شماره 12، 1400، صفحه 75-93]
  • شیرمحمدی، یزدان تأثیر بهره‏‌گیری از رسانه‌‏های آنلاین در تغییرات طرز تفکر جهانگردان از طریق اشتراک اطلاعات و ترغیب‏‌کنندگی [دوره 6، شماره 11، 1400، صفحه 61-76]
  • شیرمحمدی، یزدان اثر رضایتمندی گردشگران بر وفاداری به برند مقصد گردشگری با استفاده از متغیر میانجی رضایت گردشگران تجاری در جهان پساکرونا (گردشگران شرق آسیا) [دوره 6، شماره 12، 1400، صفحه 75-93]

ط

  • طهماسبی، محسن نظام حقوقی حاکم بر نظارت بر اماکن گردشگری در حقوق ایران [دوره 6، شماره 11، 1400، صفحه 1-18]

ع

  • علمی، سمانه تأثیر بهره‏‌گیری از رسانه‌‏های آنلاین در تغییرات طرز تفکر جهانگردان از طریق اشتراک اطلاعات و ترغیب‏‌کنندگی [دوره 6، شماره 11، 1400، صفحه 61-76]

ق

  • قناعت، مرتضی شناسایی چالش های مدیریت اوقات فراغت ورزشی در بحران کووید- 19 [دوره 6، شماره 12، 1400، صفحه 123-141]

ک

  • کاظم پور دهکا، پگاه بررسی تأثیر عملکرد بازاریابی در جذب مشتری‌های آژانس‌های گردشگردی با نقش میانجی اخلاق حرفه‌ای کارکنان (آژانس‌های مسافرتی شهر رشت) [دوره 6، شماره 12، 1400، صفحه 201-217]
  • کربلایی مجید، ملیحه تأثیر شخصیت برند در جذابیت برند کارفرما با میانجی‏گری احساس و اعتماد مورد پیمایش: هتل‏های گردشگری شرکت ملی نفت [دوره 6، شماره 12، 1400، صفحه 169-183]
  • کرمپور، عبدالحسین بررسی عوامل مرتبط با توسعۀ کارآفرینی در نوآوری گردشگری سلامت روستایی مورد مطالعه: روستای قلات [دوره 6، شماره 11، 1400، صفحه 91-99]
  • کروبی، مهدی تحلیل محتوای مقالات منتشرشده با محوریت موضوع همه‌گیری ویروس کرونا و گردشگری مورد مطالعه: پنج نشریۀ اول گردشگری در جهان [دوره 6، شماره 11، 1400، صفحه 77-89]
  • کشتی دار، محمد شناسایی چالش های مدیریت اوقات فراغت ورزشی در بحران کووید- 19 [دوره 6، شماره 12، 1400، صفحه 123-141]
  • کوچکی، زهرا تحلیل محتوای مقالات منتشرشده با محوریت موضوع همه‌گیری ویروس کرونا و گردشگری مورد مطالعه: پنج نشریۀ اول گردشگری در جهان [دوره 6، شماره 11، 1400، صفحه 77-89]

گ

  • گلین سیدی، سیده ستایش بررسی تاثیر ارزش ویژه برند برقصد بازدید گردشگران،‌ تحلیل نقش نگرش به برند و عملکرد برند در صنعت گردشگری لوکس (مورد مطالعه : دهکده توریستی نمک آبرود) [دوره 6، شماره 12، 1400، صفحه 53-73]

م

  • مرادی، اعظم تأثیرات اقتصادی گردشگری خانه‌های دوم در روستاهای هدف گردشگری موردمطالعه: روستای توشن گرگان [دوره 6، شماره 11، 1400، صفحه 129-139]
  • مصطفایی، جواد تحلیل محتوای روزنامه‌های سراسری پرشمارگان با تأکید بر برجسته‌سازی گردشگری ورزشی [دوره 6، شماره 11، 1400، صفحه 101-115]
  • مهدی زاده اردکانی، مریم عوامل مؤثر بر افزایش رضایت گردشگران از اقامتگاه‌‏های بوم‌‏گردی مورد مطالعه: اقامتگاه‏‌های بوم‌‏گردی شهرستان دماوند [دوره 6، شماره 11، 1400، صفحه 155-172]
  • مهراسا، محمد مهدی عوامل پیش بینی کننده قصد رفتاری گردشگران آرامگاه فردوسی؛کاربست تئوری رفتار برنامه ریزی شده و تئوری وابستگی [دوره 6، شماره 12، 1400، صفحه 185-199]

ن

  • نادعلی‌پور، زهرا تأثیر سرمایۀ رابطه‏‌ای ادراک‏‌شده در وفاداری بازدیدکننده (مطالعۀ موردی بازدیدکنندگان موزۀ ملی ایران) [دوره 6، شماره 11، 1400، صفحه 43-60]
  • نورمندی پور، وحید مرور کتاب سنجی بر پژوهش های گردشگری هوشمند [دوره 6، شماره 12، 1400، صفحه 21-35]

ه

  • هاشمی، مائده محدودیت‌های ادراک‌شدۀ گردشگری توسط معلولان، در پرتو نظریۀ درماندگی آموخته‌شدۀ سلیگمن [دوره 6، شماره 11، 1400، صفحه 117-127]
  • هوشیار، وجیهه عوامل پیش بینی کننده قصد رفتاری گردشگران آرامگاه فردوسی؛کاربست تئوری رفتار برنامه ریزی شده و تئوری وابستگی [دوره 6، شماره 12، 1400، صفحه 185-199]